The Datathon Challenge

Otro mes, otro datathon. En este caso de Novartis y en colaboración con Eurecat. Os remitimos la información del evento en castellano y catalán.

Català

The Datathon Challenge (Barcelona, 1-2 desembre 2018) acollirà els millors Data Scientists experts en visualització de dades i problemes de predicció per resoldre un repte Big Data enfocat a l’anàlisi predictiu i l’AI, aplicats al pronòstic i assignació de recursos en una gran empresa del sector farmacèutic.

Se celebrarà els dies 1-2 de desembre de 2018 a Barcelona al Valkiria Hub Space (C/ Pujades, 126. 08005 Barcelona).

Hi haurà 7.000 € per als 3 millors equips!

• 1er PREMI: Electric Scooters + cash (total valor per equip: 4.000€)
  • 2on PREMI: Sports Watches + cash (total valor per equip: 2.000€)
  • 3er PREMI: Drones + cash (total valor per equip: 1.000€)

Aquesta setmana hem obert la convocatòria per participar, més informació AQUÍ.

A nivell de perfil de participants  es busquen equips de 1 a 4 persones formats per:

• Data Scientists amb coneixements en visualització de dades, assignació de recursos i problemes de predicció.
  • Que tinguin experiència en paquets d’anàlisi de dades com Python, scykit learn, Matlab, R, etc.

Apunteu-vos! Segur que serà interessant.

Castellano

The Datathon Challenge (Barcelona, ​​1-2 diciembre 2018) acogerá los mejores Data Scientists expertos en visualización de datos y problemas de predicción para resolver un reto Big Data enfocado al análisis predictivo y la AI, aplicados al pronóstico y asignación de recursos en una gran empresa del sector farmacéutico.

Se celebrará los días 1-2 de diciembre de 2018 en Barcelona en Valkiria Hub Space (C / Pujades, 126. 08005 Barcelona).

Habrá 7.000 € para los 3 mejores equipos!

• 1er PREMIO: Electric Scooters + cash (total valor por equipo: 4.000 €)
  • 2º PREMIO: Sports Watches + cash (total valor por equipo: 2.000 €)
  • 3er PREMIO: Drones + cash (total valor por equipo: 1.000 €)

Esta semana hemos abierto la convocatoria para participar, más información AQUÍ.

A nivel de perfil de participantes se busca equipos de 1 a 4 personas formados por:

• Data Scientists con conocimientos en visualización de datos, asignación de recursos y problemas de predicción.
  • Que tengan experiencia en paquetes de análisis de datos como Python, scykit learn, Matlab, R, etc.

Apuntaos! Seguro que será interesante!

This entry was posted in Datathon and tagged . Bookmark the permalink.